“Навчання для всіх: інвестиції в знання і навички людей задля сприяння розвитку”: оновлена глобальна стратегія розвитку освіти до 2020 р. Світового банку

Внимание, откроется в новом окне. PDFПечатьE-mail

strategyfeature_slide4Група Світового банку представила оновлену глобальну стратегію розвитку освіти до 2020 р. – “Навчання для всіх: інвестиції в знання і навики людей задля сприяння розвитку” (Learning for All: Investing in People’s Knowledge and Skills to Promote Development. World Bank Group Education Strategy 2020.
Фахівці СБ у розробленому документі визначають, що “суспільний розвиток, економічне зростання і скорочення бідності залежать від знань і навичок, які люди опановують – і не лише від кількості років, які присвячуються здобуванню освіти”. Стратегія розвитку освіти 2020 акцентує увагу на задоволенні такої ключової тріади потреб, що стосуються розбудови освітнього сектору і розширення можливостей для здобування освіти людьми:
“інвестувати в ранньому віці” (Invest early) – задоволення цієї потреби спрямоване на те, аби гарантувати, що ще в ранньому дитинстві молоді люди матимуть можливість отримати базові знання і навички, які згодом трансформуються у навчання протягом життя;
“інвестувати розумно” (Invest smartly) – задоволення цієї потреби спрямоване на те, аби підтримувати ефективні інтервенції (втручання держави) і політичні реформи, у результаті яких вдосконалюватимуться освітній та навчальний процес;
“інвестувати у всіх” (Invest for all) – задоволення цієї потреби спрямоване на те, аби забезпечити для всіх студентів – включаючи молодих жінок і дівчат та людей з обмеженими можливостями – можливості здобувати знання і навички, які необхідні в житті.
З метою реалізації стратегії “Навчання для всіх: інвестиції в знання і навики людей задля сприяння розвитку” Світовий банк сфокусує свою увагу на таких двох визначальних стратегічних цілях:
– реформа освітньої системи, спираючись на розбудову інфраструктури освітньої сфери (вхідні чинники): у той час, як кваліфіковані вчителі і викладачі, класні кімнати і приміщення для занять та навчальні тексти визнаються вирішальним фактором для освіти, акцентується увага на необхідності кращого розвитку освітньої системи за умови, коли відповідні освітні стандарти, правила, відповідальність, фінансування і стимули у цій сфері є чіткими та зрозумілими і такими, що націлені на досягнення освітніх цілей, а відповідні освітні та навчальні результати – вимірювані і контрольовані.
– розбудова глобальної бази знань задля забезпечення освітніх реформ: задля того, аби інформувати основних учасників глобальної освітньої системи та підтримувати політику у цій сфері Світовий, банк інвестуватиме ще більше фінансових ресурсів у дослідження та генерування нових знань.

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

ZOO Item

Лучшие файлы за 30 дней

Авторские права  на все материалы даного сайта принадлежат их авторам. Материалы сайта служат только в ознакомительных целях.
Вы обязаны удалить материалы после ознакомления. Недопустимо использования материалов в коммерческих целях
Карта  сайта HTML / XML