You have downloaded this file 0 times in the last 24 hours, limit is 0.
Your file downloads total 0 in the last 24 hours, limit is 0.

Маркетинг: Підручник. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Скачать

Описание:

Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003. - 246 с.
ISBN 966-574-431-3

У підручнику викладено основні питання, що розкривають сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції. Основну увагу звернуто на маркетингові підходи, методи, алгоритми та інструменти, котрі використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей.
Для підприємців, працівників маркетингових служб, а також для викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.;

Загружено:
Administrator (4vGh_admin)
Добавлено:
23 Mar 2011
Размер:
3,538.67 Kb
Скачиваний:
554
Дата:
23 Mar 2011
Рейтинг:
Всего голосов:0

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

ZOO Item

Лучшие файлы за 30 дней

Онлайн

4 пользователей и 360 гостей он-лайн
Авторские права  на все материалы даного сайта принадлежат их авторам. Материалы сайта служат только в ознакомительных целях.
Вы обязаны удалить материалы после ознакомления. Недопустимо использования материалов в коммерческих целях
Карта  сайта HTML / XML